Friday, October 15, 2010

Snart helg igen!

Hej och hå så fort det går!
Redan fredag! Har varit en tråkvecka om jag får säga det själv! Emmie varit hemma från dagis måndag och tisdags med feber. Det var en väldigt sprallig tjej som ville till dagis i onsdags o hon var så ARG när jag kom och hämtade på em! Ville vara kvar och leka!
Igår kväll var det Maltes tur, somnade i soffan kl 18 med 38.8. Sov gott till kl 7 och är idag piggare. Men hemma från dagis förstås. Han tyckte att det var så mysigt att få följa med mig hem igen efter att vi lämnat Emmie. Verkar vara snbbt övergående iallafall, det är vi tacksamma för!
Kallt ute var det idag! Visste inte om jag skulle ta på overallen eller inte. Men de har bra "mellankläder" så jag tror det blev bra ändå.
I helgen är det jobb för min del. Annars oplanerad. Skönt det med!
Såhär ville Emmie gå iväg till dagis idag...;) Dax att plocka bort alla sommarhattar och kepsar nu!

Här är lite bilder från gårdagens pannkaksvispning. Snacka om att det är bråk om vem som ska vispa...Här står Emmie så nöjd och glad tills storebror oxå vill vara med...Då blir det krokodiltårar minsann!





Nu lunchdax....dax att ta fram stekpannan och fixa köttbullar!
Trevlig helg!

1 comment:

Anonymous said...

Lilla stumpan så ledsen och blev. Det är ju så roligt att får vara med och hjälpa till.

Skönt att barnen hämtat sig så snabbt och är pigga igen till helgen. Här är det full fart igen också. Vi ses gärna i helgen om ni har tid och lust.

Kram
Johanna