Friday, November 20, 2009

Lite sällskap i soffan!


Det fick jag idag, till Idol och allt! Mysigt att få vara uppe lite längre, sitta i soffan med kudde, filt och täcke och bara mumsa på äpple för att sedan somna gott! Har just burit in honom till sängen, så nu hoppas jag att han snusar gott HELA natten! Herre jösses va känslosamt Idol var idag då, sitter och bölar vid varje låt juu!

Pappan i huset är på bio ikväll, välbehövligt efter denna veckan! Jag har ju varit på kurs och kommit hem senare än vanligt, nästan till bolibompa dax. Så han är lite sliten, men med lite sovis imorgon så är han förhoppningsvis liiite piggare! :)
Kursen har iallafall varit jättebra. Man inser hur lite man kan...hur mycket det finns att lära sig! Nu vill man läsa mera! Men det får jag nog vänta med...

Igår åkte Tobbe och barnen till farmor och farfar och sov över där. Toppen som vanligt såklart!
Jag passade då på att sova över hos min kusin i Stockholm, har inte träffats på evigheter, och det var så kul att få se hur fint och mysigt hon bor! God mat, lite vin och snackelisnack! Sov gott hela natten oxå! Vaknade kl. 6 och kände mig faktiskt pigg! På en fredag! :) Tänk vad en god natts ostörd sömn kan göra!

Å så en liten knasbild på en knasboll!

3 comments:

Anonymous said...

Mysiga bilder!

Det ska bli spännande att få höra mer om kursen när vi ses.

Jag brukar inte titta på idol men de få minuterna jag hade på kanalen var väldigt känslosamt. Jag har ju inte ens följt det. Blödig som jag vet inte vad är man....

Vi hörs i morgon, det ska bli sol har de sagt på nyheterna!

Sov gott!

Johanna

Anonymous said...

Mysiga bilder!

Det ska bli spännande att få höra mer om kursen när vi ses.

Jag brukar inte titta på idol men de få minuterna jag hade på kanalen var väldigt känslosamt. Jag har ju inte ens följt det. Blödig som jag vet inte vad är man....

Vi hörs i morgon, det ska bli sol har de sagt på nyheterna!

Sov gott!

Johanna

syster A said...

Är också JÄTTENYFIKEN på kursen. Skulle hemskt gärna gå om man fick någon gång. Jag borde väl vara blödig (du & Johanna vet ju varför)men brydde mig inte mycket om det som hände på idol, knasig man är va?! Är mest arg och ilsk och irriterad av allt jag stoppar i mig *s*!

Ses i veckan!

Kram A