Wednesday, September 10, 2008

Bara 17 dagar kvar.....

Dagsfärsk "Kottemage" v. 38





"Malte-mage" v.38.

Nu närmar det sig med STORA steg! Tycker allt att magen börjat sjunka något. Känner mig ganska nervös, eller ganska, jag ÄR nervös inför förlossningen. Man vet ju vad man ska gå igenom... Blev ju sugklocka med Malte och jag e lite småskraj för hur det kommer att bli denna gång. Är mest själva utdrivningsfasen jag oroar mig för, men ingen förlossning är väl den andra lik... Och jag har ju den bästa coachen man kan tänka sig! Och så är skönt att man har så nära sjukhuset! Det ska bli så spännande att se vad det är för en liten filur där inne! Förra gången var jag spiksäker på att det var en pojke, denna gången har jag inte alls någon känsla för vad det är. Men det dröjer ju inte så länge förrens vi får veta nu! :)

Idag har jag och Mia varit på IKEA och ätit frukost! Det kan jag rekommendera! 10kr för 2 frallor med pålägg, grönsaker och te/kaffe. Riktigt mysigt!

På lördag ska Malte till farmor och farfar i Gävle. Tobbe och jag ska mysa lite själva hade vi tänkt, det gäller ju att passa på! ;) Ut och äta och lite bio, SOVA! Så denna helgen har jag inte planerat att föda barn! ;) Sen är det lugnt!

Är inte så mkt kvar i köket nu iallafall och det känns underbart! Kaklaren skulle komma idag efter lunch, men han hade så mkt att göra så han kommer imorgon istället. Så imorgon är det nog dax för lite bilder av köket! :)

1 comment:

syster A said...

Åh så fin mage! Och idag är det bara 15 dagar kvar....*s* Bra att ni passar på att få lite vuxentid.

Kram Andrea