Saturday, January 17, 2009

Myslördag!





Malte har koja i Emmies säng! Det tycker han är hur roligt som helst! :)

Kalla dagar har det varit nu. Emmie har sån hosta att vi inte varit ute med henne på 2 dagar, känns alldeles för kallt för det! Jag och Malte var dock och lekte i lekparken i fm och det var så mysigt och uppfriskande! Är inte så många gånger som bara jag och Malte har hittat på något själva så det var faktiskt jättemysigt. Få ägna HELA uppmärksamheten bara till honom. Det måste vi bättra oss med!
Sen har vi bara varit hemma och myst resten av dagen och Malte var väldigt nöjd med det. Han grejade och lekte med sina bilar! Chokladbollar gjorde vi till eftermiddagsfikat, mums! Finns några kvar som Tobbe och jag ska smaska i oss nu när barnen sover! :) Faktiskt har Malte oxå fått upp ögonen för choklad, det har han tidigare bara rynkat näsan åt!
Idag var Malte så söt när jag bytte blöja på honom. Han tittade på sig själv en stund i spegeln, sen sa han "wow, så fin" och klappade sig på huvudet! ;) Blev så full i skratt när han sa det!
Nu sover dom båda så vi ska nog passa på att krypa upp i soffan och kolla på film! Imorgon är det min tur att få sovmorgon, GULD!! ;)

3 comments:

Anonymous said...

åhh chokladbollar vad gott! vilket mysigt kort på Malte och Tobbe..

kramar peter

Fia said...

Mmm, chokladbollar var mkt gott. Åt alldeles för många bara...Men kommer ihåg att du brukade göra en hel bunke till dig själv och åt med sked, Peter! :)
Ja mina pojkar är fiiina!
Kram Fia

Anonymous said...

Vilka små godingar! Det ska bli så mysigt att vi snart träffas igen.
mormor