Sunday, January 25, 2009

Tjejmys!

Igår em åkte storebror o pappa tåget till Gävle för att hälsa på farmor och farfar. Dom skulle egentligen kommit hit, men med snökaos varningarna blev det inte så. Hemma blev jag och Emmie, lite mysigt faktiskt. Att bara kunna ägna sin tid till henne och att Malte får hela uppmärksamheten till honom utan att syrran är med! Spännande att åka tåg såklart! Dom kommer hem i em igen o det ska bli riktigt skönt att ha dom hemma.

Idag borde jag ha en liten fix o donar dag. Städa står nog högst upp på listan. Sen skulle jag behöva baka lite inför dopet nästa helg! Åka till ikea för att köpa en korg där vi kan ha E leksaker och lite annat smått o gott.

Jag HOPPAS verkligen att M kan gå på dagis i veckan o att vinterkräk är försvunnen o kommer ALDRIG mer åter! ;)

2 comments:

Anonymous said...

Hej igen!
Så ni ska ha dop nästa helg, vi ska ha helgen efter er. =) Var ska hon döpas? Vi kommer vara i Sunnersta av bekvämlighets-skäl, annars var planen att vara i Domkyrkan men det blev så besvärligt m fikalokal... Tycker det ska bli så mysigt ha en liten "välkomst-ceremoni" för henne, vi är inte så kyrkliga av oss men det ska bli väldigt trevligt och mysigt.

Hur går det att ge ersättning förresten? Tar hon flaskan?

Hej & Kram från Carolin

Anonymous said...

Vad mysigt att få lite tid själva, dotter och mor! Surt att man inte kan närvara på Emmies dop.. Men jag får ta igen det när jag kommer hem!

Kramar peter