Saturday, June 21, 2008

En ovanligt lugn midsommarhelg!

Ja det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss denna helg. Först skulle vi åkt till Spanien, sen skulle Malte opereras och när inte det blev av jobbade jag på midsommarafton. Men det var helt okej på jobbet så jag ska absolut inte klaga!
När jag jobbat klart träffade jag Malte och Tobbe stadsparken där de lekte för fullt. Malte gillar att vara där nere och leka. Efter det cyklade vi hemmåt, handlade lite på vägen och hyrde DVD. Ordnade lite midsommarmiddag och god efterrätt. När Malte somnat kollade vi på Arn.
Idag har det inte heller hänt allt för mkt. Till en lekplats i Fålhagen på fm och en långpromenad på em, thats it liksom! :)
Imorgon jobbar jag igen och lämnar killarna själva. Hoppas det blir lite varmare, men när man såg väderrapporten verkar det inte så lovande...
Har nu skickat in papprena och tackat ja till platsen på Salabackes förskola, HOPPAS att han kommer att trivas där.

No comments: