Tuesday, May 19, 2009

Disco SM i Västerås!


Här står dom på pallen och tagit emot sin fina medalj!!



Här tar dom kort hos fotografen!



Ja, jag vet jag är jättemogen...!


I söndags åkte jag till Västerås själv (!!!!) för att kolla på min super duktiga syrra som tävlingsdansar! Hon är nu uppe i silverklassen där det är väldigt tuff konkurrans.
Hon och hennes danspartner kom 3-a i pardisco!! Helt otroligt roligt!
Ja och mamma satt som vanligt och grinade...och Ida skämdes nog en smula för oss, hihi!
Bra jobbat tjejen och grattis!

2 comments:

Anonymous said...

Tack så mycket! Härligt att ha dig med det var nog du som bringade tur. Vi ses snart.
Kramar
lillsyrran

Therese said...

Åååå...vad kul att det gick så bra!! Hade så gärna velat vara med o tittat, men jag var tvungen att jobba. =(