Thursday, April 3, 2008

Malte åker till farmor och farfar och pappa till fjällen!


Så nu är man ensam hemma. Känns väldigt tyst och konstigt! Tobbe ska på svensexa hela helgen och jag trodde att jag skulle jobba helg. Så då skulle Malte få vara hos farmor och farfar. Men så såg jag att jag tittat fel i kalendern, jobbar ju nästa helg. Men eftersom Tobbe ändå ska uppåt så släpper han av Malte i Gävle så får han ha lite roligt där några dagar. Jag åker upp till Gävle på lördag och stannar tills på söndag, sen åker vi hem tillsammans.
Ska bli mycket skönt att få sova hela nätterna, och det blir skönt för Malte att slippa gå upp 5.45 imorgon och vara på dagis fr. 6.30. Men jag kommer att sakna mina favvo killar!
Jag ska försöka ha det mysigt här hemma, ska börja läsa Steig Larsson böckerna, träna, kanske strosa lite på stan, och såklart städa och handla lite! :)

Magen växer så man blir lite förvånad när man tittar sig i spegeln! Går betydligt fortare den här gången. Började känna lite rörelser i magen förra veckan, när jag ligger ner på kvällen och tar det lite lugnt. Känns mysigt när det börjar röra på sig. Har fått tid för ultraljud den 22 April, spännande!!

No comments: